Обмін і повернення
Якщо ви з якоїсь причини вирішили повернути куплений в нашому інтернет-магазині товар, уважно ознайомтеся з правилами повернення і обміну.
Як повернути або обміняти товар в нашому інтернет-магазині?
Щоб повернути або обміняти товар, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар і його упаковка не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці;
- товар не був у використанні – немає подряпин, сколів, потертостей тощо;
- замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну (дивіться перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню).
Товари, які не підлягають поверненню/обміну
- товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійна білизна тощо;
- дитячі підгузки;
- предмети гігієни;
- м’які або надувні іграшки;
- одяг для новонароджених;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо);
- продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре тощо);
- парфюмерно-косметичні і товари в аерозольній упаковці;
- постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
- подушки, ковдри;
- зубні щітки, бритви, розчіски, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
- нижня білизна, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
- нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
- рукавички.
З повним переліком товарів, які не підлягають обміну/поверненню можна ознайомитися, перейшовши за посиланням, клікніть тут.
Коли ви зможете отримати свій товар або гроші?
Заявки на повернення або обмін товару ми обробляємо від 1 до 3 робочих днів, залежно від ситуації. На кожне ваше звернення ми намагаємося реагувати оперативно. Нам важливо, щоб клієнт залишився задоволений нашим товаром і сервісом.
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість товару або невідповідність замовлення, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок.
Варіанти способів повернення/обміну
- Через кур’єра (по Києву). Виїзд кур’єра – 50 грн.
- Через відділення Нової Пошти (дані для відправки Новою Поштою надасть менеджер).
Правила повернення або обміну товарів по гарантії від виробника
У разі виникнення гарантійного випадку, звертайтеся до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти центрів технічного обслуговування вказані в гарантійному талоні.
Якщо товар протягом гарантійного терміну вийшов з ладу з вини виробника і сервісний центр не може його відремонтувати, ми замінимо товар або повернемо його повну вартість.
Для цього Вам потрібно надати:
- Товар в повній комплектації.
- Гарантійний талон.
- Чек, що підтверджує покупку в нашому магазині.
- Висновок сервісного центру, що підтверджує брак товару.
Як повернути гроші
Повернути гроші або обміняти товар ми зможемо протягом 2-3 робочих днів, після того, як отримаємо товар на склад.
При оформленні повернення товару вам потрібно вибрати бажаний спосіб повернення коштів.
- Готівкою через кур’єра.
- На банківську карту.
Повернення коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.
Шановні покупці! Ми прагнемо, щоб покупки в нашому інтернет-магазині були для вас в радість. Ми гарантуємо, що у нас тільки перевірена продукція високої якості.